Diplomerad nagelteknolog...

2009-04-15 15:28:55 Naglar & Smink Kommentarer (4)

Nu vart det klart... ÄNTLIGEN klar med utbildningen. Så skönt att det inte finns ord att beskriva med, lite stolt över mig själv kan jag ju inte förneka att jag är.

Varit hemma en vecka i morgon, känner att tiden bara rinner i väg o dax att updater lite här oxå, varit lite slarvig med det på sistonde ju.

När jag va nere i skåne åkte vi o titta på en helt otrolig plats med utsikt över havet från några klippor, kommer med lite bilder här




 
Linda O Pelle





Jag som inte vågar gå för nära kanten när jag fotar *höjdskräck*



Kom hem torsdag kväll o på Fredag kom grabben på besök över helgen eftersom vi skulle till Borås pålärdag o hälsa på pappa som fyllde 70 år *jisses vad tiden rinner iväg*



Alexander ... fattar inte att han blir 15 i slutet av april






En flaska vodka brukar alltid gå hem *grattis pappa*





Tösen med pojkvännen Alexander *kan bli lite jobbigt med två Alexander o hålla reda på *ler*




Sen har vi ju kommit en bit med våran hall renovering o lovat ett tag att lägga ut lite bilder på en oxå... kommer här några stycken.

Har tyvärr inga förre bilder, men ska nog lyckas leta fram der framöver oxå...










Ser kanske inte så mycket, men bättre blir det inte.

nu ska jag börja fixa lite korvsroganoff till middag innan älsklingen kommer hem

Ha dett gottigt....

Kommentarer:

E.K
2009-04-15 17:07:06

Vad roligt med ett inlägg med massa kort. Vad barnen växer fort. Hallen ser ut att bli jätte fin. Vad ni är duktiga :) Hade varit skoj att träffa alla er snart. Kramar

2009-04-21 13:18:18

Hej!

Va kul att du hittade in på min sida.

Såg att du också är rätt färsk diplomerad nagelterapeut :)

Kul det var ju inte längesen jag tog mitt diplom heller. Den 4 mars tog jag mitt diplom.

Din sida ska jag lägg till hos mig.

Vilken skola gick du på?



// Mvh Yvonne

2009-04-24 11:01:39

Grattis till din utbildning..) Gick Jessica Laxen i din klass?

2009-05-02 08:22:36

Nej, hon gick inte i min klass


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback