viktnedgång...

2008-10-24 06:50:42 Allmänt Kommentarer (1)

-11 kg visade vågen i morse, så skönt när man börjar se sånna resultat. Lönat sig att lägga i en växel med träningen, o midjemåttet har minskat 10 cm oxå.
Känner mig ju såå peppad att ge mig ut på en riktigt lång morgonpromenad.... känner hur man sprudlar av energi o mår bra när det går åt rätt håll.

En glad marita idag.

I näsa vecka åker jag förmodligen några dar till Borås o träffar grabben där, han ville träffa sin pappa o små syskon.
Lite gott o komma iväg, ett tag sen jag var där i några dar nu.

Ha en bra dag/Marita


Kommentarer:

2008-10-25 11:19:44

Grattis till viktminskningen. Bra motion får man även när man plåtar i trädgården, förena nytta med nytta (-:


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback