Vågen....

2008-10-09 06:51:56 Allmänt Kommentarer (3)

visade -9,2 kg i morse, det här börjar gå riktigt bra nu o man känner att byxorna börjar bli stora... provade jeans i går som är en storlek mindre o dom satt perfekt *ler* superglad för detta.
Amanda kom hem med magsjuka från skolan häromdagen, o i går morse kände jag mig mindre bra i magen när jag vaknade, tillbringa en tid på dass o sen va det sängen igen... men idag är det borta så jag väntar på att Anette ska ringa o vi ska ta en runda i skogen vid 10... SKÖNT.
Har nog inte känt mig så här pigg o frisk på vet inte hur länge, allt är inte jobbigt längre o man orkar såååå mycket mer, behöver inte gå som en sömngångare hela dagarna.

Vart i Borås i helgen o fick träffa E.K med hennes lilla Alicia ... hon va sååååå sååååå söt.

 


Fick med mina ungar på bild oxå




Det va kalas där för deras halv syster Felicia som fylde 7 år, o dom vart så glada för att träffa syrran o brosan.... är nog mest lillebrosan Richard som blir som ett plåster på Alex när han kommer... o sååå ledsen när han åker hem sen.

Lite ledsamt för mig oxå kändes det ju på söndag kväll när grabben skulle åka, fick ju bara låna hem honom över helgen... men det kommer bättre tider med det oxå vet jag ju.


Nu va frukosten äten o dax att börja städa här lite innan Anette kommer. ....

Kommentarer:

E.K
2008-10-09 10:14:30

Det var roligt att träffa er :)

Var ju längesen sist.

2008-10-10 09:40:04

Hej! Grattis säger jag då. va skönt att det går så bra för dig.

Ha det så gott.

Kram Carola

2008-11-15 21:46:50

klart att zlatan blir lessen när brorsan åker hem det vet du ju ... hoppas att han snart kommer tebax igen


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback