sjuk

2008-10-16 15:16:10 Allmänt Kommentarer (1)

Amanda ringde en bit från skolan ... troligt vis åkt på magsjuka o skulle hem, fastnat på vägen... kass i magen o yr.
Typiskt om det ska bli en massa sjukdomar igen *suck* får bädda ner henne på soffano ta hand om lilla sjuka gumman. Kan ju hoppas det är bättre till i morgon, då skulle hon till Borås o va barnvakt till syskona på söndag innan Carola kommer hem på kvällen.

Själv har jag varit duktig o vart på gymet i morse 40 min styrketräning + 1 ti,mme promenad idag *klapp på axeln* sen har det inte hänt så mycket mer idag nmer än att jag fått ringt lite samtal jag skjutit på en tid nu, skönt när det är gjort.

I kväll ska älsklingen i väg o jobba lite  med en kompis så vi blir själva hemma jag o sjukisen. Lite trist, men o andra sidan är han ledig 4 dagar framåt nu.
Vi åker på lördag morgon tidigt till stockholm o hemma sent söndag kväll... ska sätta kompisen på bussen halv 10 söndag kväll till Borås från Jönköping  o hämta upp Amanda om hon kommer iväg villsäga.

Fixa lite middag snart o se om vi hittar nån film som kan underhålla Amanda

/Marita

Kommentarer:

2008-10-16 19:30:32

Vad duktig du är med träning och allt (-:

Hällsa Amanda att krya på sig.


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback