Fredag!

2008-10-03 13:59:05 Allmänt Kommentarer (1)

Fredag idag... vakna innan kl ringde 6 imorse, skönt att va pigg o utvilad. Drack lite morgon kaffe, käka frukost o väntade på att Amanda skulle till skolan... sen va det lika bra att komma iväg o promenera innan man tappar lusten, funkar ju bäst på morgonen för mig.
! timme 15 minuter blev det GUD VAD SKÖNT sen är man ju bara så energisk resten av dagen.
Lite nervös för hur rätt matt o motion funkar när vi är iväg hela helgen... men det ska nog bli bra hoppas jag, är ju invägning på måndag igen o det har ju gått bra nu så varför förstöra genom att fuska.

Väntar nu på att älsklingen kommer hem från jobbet, o laga lite middag, ska hämta Alex på stationen vid 5 sen kör vi till Borås.. kompisen prata om att hon ville ut på krogen på lördag så det blir nog det... fast nyktra, känner inte det minsta för att dricka o få i mig en massa onödiga kcal... ligger ju på topp nu.

Ha en skön helg... det ska jag

Kommentarer:

2008-10-06 12:19:38

Duktig du är som motionerar och äter rätt. Borde jag med göra. Är så himla lat bara...du får ta med mig ut o gå =)


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback