Borås i morgon!

2008-10-02 07:19:43 Allmänt Kommentarer (0)

Imorgon drar vi till Borås över helgen igen, har blivit en del körande dit sista tiden.... är ju jätte skönt att åka o träffa föräldrarna.
Barnens halvsyster fyller 7 på söndag så det blir lite kalas..... måste ut o jaga en present på stan.
Det bästa tycket dom nog är att få träffa sin brosan oxå, ser ju inte honom så mycket nuförtiden... fullt ös bglir det iaf.

Funderade på om vi skulle ut på krogen när vi är där, men det kan bli lite dumt o onödiga kcal för mig... har ju kommit igång så bra med viktminskningen o ska nog inte utsätta mig för sånt som kan sabba tillfälligt... känner ju mig o vet hur svårt jag har att komma igång igen om jag fuskar en dag.... står ju nästan på - 8 kg nu... så lite stålt över mig försöker jag va att jag hållt ut så länge, o nu flyter det bara på neråt, kanske inte lika fort som jag velat men har ju insett äntligen att det ska hålla livet ut nu... inget mer JÄVLA jojo bantande för mig, nu ska kilona bort för alltid.
Nästa vecka var ju tänjt oxå att börja på gymmet, älskar ju att styrketräna, men vem kan me att gå dit när man ser ut så här... skiter i det nu o SKA börja träna.

Saknar grabben jätte mycket o tycker det ska bli skönt att få träffa honom över helgen, fattar inte att det är 7 månader sen han flyttade, har ju hänt jätte mycket sen dess o tiden bara rullar på... ... LOVE YOu ALEX

Nu ska det bli en morgon runda här.....


Kommentarer:


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback