Besök....

2008-10-15 08:02:05 Allmänt Kommentarer (2)

av familjen igår, jätte trevligt o se att dom kan ta sig tid o komma till stan o hälsa på.... bäst av allt var ju att kära syster tog sig hit oxå.
Tog en runda i stan o titta lite i affärer, fick mig en tröja i tidig födelsedags present. Syrran sprang runt med sin hemska kamera o rätt som det va va man med på bild Hon förstrår ju inte att jag HATAR kameror.

Dom va här vid 10 tiden o runt 1 var käre far på väg att åka hem redan, vaddå stressa.... tyckte att han ville hinna köra hem innan det blir mörkt. Men saken är ju den att han stressar o blir så rastlös när han är borta *suck* men Amanda blitt förbanad nästan på dom att dom inte kunde vänta tills hon kom hem från skolan så hon får säga hej iaf .... men iaf så gav han med sig o vänta in henne sa hej o sen körde dom vid 2 tiden...
Trevligt var det iaf, hoppas det inte dröjer sååååå länge till nästa gång, men dom vet ju att vi kör var o varannan vecka till Borås så det är ju inte direkt så man inte får träffas ju. Nästa resa dit blir redan den 25 okt.

Bjöd på lite smörgåstårta, vilket som absolut inte ingår i min matsedel i vanliga fall... men GUD vad gott det va, man liksom glömde allt som hade med bantnig o äta rätt.
Nu har jag fått för mig att baka smörgåstårta oo ta med till helgen upp till stockholm o äta istället för att gå på  restaurang, tror inte riktigt gubben är lika förtjust i den iden.
Så det får nog bli en annan gång det.

Har inte varit ute o promenerat på 2 dagar, känner mig lite rastlös nu, men väntar på Anette som kommer vid 10 o vi ska ta en runda på 90 minuter i skogen, riktigt skönt... o imorgon bitti ska jag på provomgången på gymet, sen köper jag ett års kort innan jag går hem.
Då kan man ju inte balla ur lika lätt när det är betalt o färdigt.

Nu ska jag lägga mig o lyssna på en avslappnigs skiva... märkt att mina spänningar försvinner en hel del med detta, kan ju inte gå runt med ständig spänningshuvudvärk, börjar bli lite tröttsamt.
Känns verkligen som om det börjar finnas hopp om livet för mig oxå, allt bara löser sig just nu liksom.

Kramiz Marita

Kommentarer:

2008-10-15 11:00:40

Hejsan!



Är ju bara tvungen att slänga in en liten kommentar här då (-:

Det va kul att träffas, synn bara att pappa alltid ska ha så bråttom hem.

Tycker fotona blev riktigt bra, du får väll lägga ut lite här nu.



Ha det så bra. Massor av pussar och stora bamsekramar från mig!

2008-10-15 12:11:36

Att beskåda (-:

http://anitakoivumaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback